≡ Menu

Extra deelauto wegens groot succes

Elke maand worden er weer meer reserveringen gemaakt en inmiddels rijdt er dagelijks wel een auto weg. Soms wel meerdere keren per dag. Om de groei aan te kunnen gaan we dan ook een extra auto bestellen! Om het niet ingewikkelder te maken zal het hetzelfde model worden als de huidige deelauto’s. Wanneer de auto precies beschikbaar is hopen we binnenkort duidelijk te krijgen.

Openen/sluiten met de handzender

Van een aantal gebruikers hebben we te horen gekregen dat de auto soms niet goed op slot gaat met de afstandsbediening. Door de leverancier wordt inmiddels druk gezocht naar de oorzaak. Via de app en mobiele website gaan alle portieren wel altijd allemaal goed open en dicht met de rode en groene knoppen. Onderweg kun je deze manier dus ook gebruiken. De rit wordt hierdoor niet direct beëindigd.

Dubbelcheck of het opladen is gestart

Het komt nog regelmatig voor dat het opladen niet is gestart na afloop van een rit. In de meeste gevallen was de laadkabel keurig aangesloten, maar op dat moment staat er nog geen stroom op. Dat gebeurt pas wanneer de laadpas bij de kaartlezer op de laadpaal wordt gehouden. Als de laadpaal blauw kleurt en het dashboard aangeeft dat het laden bezig is, is het gelukt. Schroom niet om de MyWheels helpdesk op 085-7734222. te bellen. Ook buiten kantoortijden kun je worden doorverbonden.

Over de auteur: Luuk Oosterbaan is energiebesparing specialist. Hij heeft zijn eigen verbruik flink weten terug te dringen en wil daar graag anderen ook bij helpen. Heeft ook een blog over energiebesparing, duurzaamheid en domotica: www.energiepionier.nl

Zoeken